Økonomikonsulent søkes til Skandinavisk selskap i vekst

Deltidsstilling(50-60%) med søknadsfrist snarest

Økonomikonsulent

Melbye Skandinavia vokser og søker nå etter en økonomikonsulent som har lyst å jobbe i et ledende teknisk handels- og produkthus. Du vil samarbeide tett med økonomiavdelingen, samt mot resten av organisasjonen. Stillingen rapporterer til Økonomidirektør.

Stillingen er deltid og er på 50% - 60%

Arbeidsoppgaver:

  • Bokføring av regnskap
  • Håndtering av inngående faktura og bokføring
  • Lønnskjøring
  • Manuelle utbetalinger - kostnadsrefusjoner ved reiser m.m
  • Rapportering til offentlige myndigheter
  • Kunde og leverandørkontakt, samt følge opp og overvåke utestående kundefordringer
  • Ellers annet forefallende arbeid

 Ønskede kvalifikasjoner:

  • Økonomisk utdanning
  • Relevant erfaring kan erstatte kravet om utdanning
  • Erfaring med lønn er en fordel, men det kan gis opplæring
  • Har god erfaring og kjennskap til Excel
  • Fordel med erfaring fra D365 eller tilsvarende systemer
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk

Vi tilbyr:

  • Et miljø preget av frihet og tillit til den enkelte medarbeider
  • Trivelig arbeidsplass i hyggelige lokaler 
  • En lønnsom virksomhet med ambisjoner om videre vekst 
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger

Om deg
Vi ser etter deg som har relevant erfaring og interesse for økonomi og regnskap. Du er opptatt av kvalitetsarbeid, er nøyaktig og proaktiv. Det er høy trivsel i selskapet og vi håper med dette å få tak i en positiv medarbeider som kjenner seg igjen i selskapets visjon; "De smarteste løsningene – til det beste for alle".

Søknader behandles konfidensielt og vil bli fortløpende vurdert. 
For ytterligere informasjon ta kontakt med Nargis Sediqi på tlf. 97820281 eller e-post nargis.sediqi@fabi.no

Vi ser frem til å motta din søknad!

Om oss i Melbye Skandinavia

Melbye Skandinavia er et teknisk handels- og produkthus som leverer varer og systemløsninger for infrastruktur innen energi- og fibernett, installasjon og vei/anlegg, med en dyp kompetanse innenfor bedriftens fire forretningsområder.

Vårt mål er å finne de smarteste løsningene for våre kunders behov. En verden i stadig endring stiller høye krav til en bedrifts tilpasningsdyktighet. Derfor har vi i Melbye et sterkt fokus på å skape en fremoverlent bedriftskultur som gjør at vi raskt kan bevege oss i takt med et marked i stadig utvikling, og som gjør at vi hele tiden holder fingeren på pulsen til markedet og bransjen. Våre kunder skal finne en fremtidsrettet samarbeidspartner i Melbye, der vi alle spiller hverandre sterkere, og våre medarbeidere skal ha en arbeidsplass der vi utfordrer og utvikler oss selv.

Vi arbeider dypt inn i verdikjeden mot produsenter for å sikre rett kvalitet og pålitelige leveransekjeder. Kvalitetssikring av våre samarbeidspartnere, både med hensyn til bærekraft, etiske retningslinjer og rett produktkvalitet, er en kontinuerlig prosess som har høyeste prioritet hos oss. Melbyes eierskap har et langsiktig perspektiv på utvikling av selskapet, og dette danner mye av grunnlaget for vår evne til å være en ledende leverandør for kritisk infrastruktur i fremtiden.

Vi er representert i Norge, Sverige og Danmark, og har i tillegg datterselskap i Taiwan, Storbritannia og kontor i India. Selskapet har 100 medarbeidere og en årlig omsetning på 600 millioner kroner. Vårt hovedkontor i Norge ligger på Skedsmokorset like nord for Oslo.